




Funktioner
Hos Equity mener vi, at betaling skal være gnidningsfri. Derfor har vi udviklet et rykkersystem, der sikrer hurtigere betaling, bedre likviditet og bevarer gode kunderelationer.
Hvorfor automatisere fakturaopfølgning?
Mange virksomheder bruger unødig tid på betalingsopfølgning. Tid, du i stedet kunne bruge på at videreudvikle din forretning. Equity sætter din fakturaopfølgning på autopilot. På den måde frigør du værdifuld tid og administrative ressourcer.

Hvordan bevarer Equity den gode kunderelation?
Venlige påmindelser

Hvor mange betaler efter automatiske rykkere?
98,9 %

Hvem vælger Equity?
Virksomheder, bogholdere, revisorer m.fl.

Hvordan følges der op på udestående fakturaer?
Automatiske udsendelse af påmindelser

Kan Equity integreres med mit regnskabssystem?
Suveræn integration
Hvordan giver Equity bedre likviditet?
Hurtigere betaling giver bedre likviditet. Gennem klar information og venlige påmindelser om udestående fakturaer sikrer vi, at dine kunder betaler til tiden. Fakturaopfølgningen består af enkle, automatiserede trin, der skræddersyes efter dine behov og ønsker.
Oplev fordelene ved Equity
Enkle, automatiserede trin sikrer hurtigere betaling og bedre likviditet. Systemet giver både dig og dine kunder et klart overblik over udestående gæld.
Nem integration
Du kan med få klik synkronisere Equity med dit fortrukne regnskabssystem. Herefter er du klar til at sætte din fakturaopfølgning på autopilot.
Indhold fra Equity
Lad os tage en snak
Kontakt os og hør, hvordan vi kan øge din likviditet og tage hånd om dine gode kunderelationer.
Kontakt os